ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار لزوم توجه به رشته‌های مهندسی در صنعت

لزوم توجه به رشته‌های مهندسی در صنعت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی بالنده و پیشرو است و در تمام زمینه‌های علمی نقش بسزایی در کشور ایفا و خدمات فراوانی به جامعه ارایه کرده است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان، مهران مجلسی در حاشیه دیدار با مسوولان اجرایی، گسترش رشته‌های تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را در راستای برطرف نمودن نیازهای جامعه، ضروری برشمرد و اظهارکرد: با پیگیری‌های مؤثری که در جذب اساتید برجسته علمی، گسترش فضاهای آموزشی و توسعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته صورت گرفت، شرایط خوبی برای تأسیس و دایر شدن رشته‌های جدید تحصیلی به وجود آمد که مایه مباهات جامعه دانشگاهی است.



وی ادامه داد: رشته مهندسی ورزش با هدف تربیت نیروی انسانی با مهارت مهندسی و تخصصی جهت طراحی و ساخت، مشاوره در خرید، نصب و راه اندازی، بهینه سازی، تعمیر و نگهداری، کالیبراسیون، استاندارد سازی و بازرسی تجهیزات ورزشی و همچنین طراحی و مهندسی محیط و فضاهای ورزشی، تجزیه و تحلیل حرکات ورزشی و مدل سازی در ورزش در دانشگاه دایر شد که مقدمات پذیرش دانشجو در این رشته فراهم شده است.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهربا بیان اینکه مهندسی سیستم‌های انرژی، علم فرا رشته‌ای است، تصریح کرد: با پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد مهندسی سیستم‌های انرژی، شاهد طراحی، توسعه و بهره برداری از سیستم‌های انرژی با ملحوظ کردن اثرات اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و تکنولوژی خواهیم بود و فارغ التحصیلان رشته در پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها ، حمل و نقل، شرکت ملی گاز و نفت و انرژی اتمی مشغول به کار خواهند شد.



وی با بیان لزوم توجه به رشته‌های مهندسی در صنعت تصریح کرد: به زودی دانشجویان در رشته مهندسی نفت با گرایش مخازن هیدروکربوری مشغول به تحصیل خواهند شد که افتخاری برای شهرستان و استان صنعتی اصفهان خواهد بود.



مجلسی توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی را برگ زرین دیگری بر افتخارات بی‌شمار دانشگاه آزاد اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته 25 رشته تحصیلی جدید در آینده‌ای نزدیک به رشته‌های تحصیلی دانشگاه افزوده خواهد شد.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image