ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد هر فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد یک درخت بکارد

هر فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد یک درخت بکارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین روز از هفته درختکاری اقدام به کاشت یک درخت در فضای مقابل هتل این دانشگاه کرد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که با حضور جمعی از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی این دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد حمید میرزاده با بیان اینکه کاش به جای اینکه مردم ساختمان و ماشین درست می‌کردند هر خانواده ایرانی و هر فارغ‌التحصیل یک یا چند درخت می‌کاشت، اظهار کرد: ما امروز درخت سرو کاشتیم که نماد استقامت ایرانیان است که طی سال‌های گذشته در طوفان‌های سیاسی و توطئه‌های دشمنان سرافراز بودند.


وی با بیان اینکه باید ‌آیین‌نامه‌ای تدوین کنیم که دانشجویان دانشگاه آزاد بعد از فارغ‌التحصیلی یک درخت بکارند تصریح کرد: قصد داریم به برنامه زیست محیطی کشور کمک کنیم چرا که این موضوع در چارچوب اقتصاد مقاومتی است. به عبارت دیگر هر کاری که در زمینه کشاورزی باشد در راستای اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز طرحی برای آیین‌نامه کاشت یک درخت توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه مشخص نشده است، اظهار کرد: پیشنهاد ما این است که هر دانشجو پس از فارغ‌التحصیلی در هر مکانی که دوست دارد یک درخت بکارد که به این ترتیب با توجه به حضور 1.6 میلیون دانشجو در دانشگاه آزاد اگر هر کدام از دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی یک درخت بکارند 400 هزار هکتار به فضای سبز کشور اضافه می‌شود.


میرزاده همچنین با بیان اینکه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد یک تیم ورزشی تشیکل داده‌اند، گفت: حمایت می‌کنیم که کارکنان این دانشگاه نیز تیم ورزشی داشته باشند.

آمار بازدید: 200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image