ارتباط مستقیم با 30665 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ثبت 44 مرکز آموزش عالی دولتی در استان هرمزگان

ثبت 44 مرکز آموزش عالی دولتی در استان هرمزگان

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی تاکید کرد: مدیران آموزش عالی و دست اندرکاران این حوزه باید توسعه آموزش عالی را هدفمند و متناسب با نیازهای کشور دنبال کنند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حسینی در نشست روسای دانشگاه های استان هرمزگان گفت: درحال حاضر 55 درصد دانشجویان استان هرمزگان در رشته‌های علوم انسانی تحصیل می کنند.

وی همچنین آماردانشجویان استان هرمزگان را ارائه کرد و افزود: 25 درصد دانشجویان استان هرمزگان در مقطع کاردانی، 60 درصد در مقطع کارشناسی، 14 درصد در مقطع کارشناسی ارشد و 0.4 درصد در مقطع دکتری تحصیل می کنند.

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی خاطرنشان کرد: دانشگاه های وابسته به وزارت علوم در استان هرمزگان دارای 219 عضو هیئت علمی و مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی این استان نیز دارای 250 عضو هیئت علمی است.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان 44 مرکز آموزش عالی دولتی ثبت شده است که بیشترین این مراکز در بندرعباس، قشم و میناب فعالیت می کنند.

در ادامه این نشست دکتر احمد نوحه گر، رییس دانشگاه هرمزگان در سخنانی گفت: باتوجه به پتانسیل موجود در آب‌های خلیج فارس دانشگاه هرمزگان اقدام به راه اندازی پژوهشکده بیابان‌های ساحلی کرده که مجوز راه اندازی این پژوهشکده از سوی وزارت علوم کسب شده است.

وی افزود: همچنین مجوز راه اندازی نشریه آبخیز بیابان های ساحلی نیز از وزارت علوم کسب شده تا تصمیم گیری ها در این حوزه براساس پژوهش و تحقیقات باشد.

رییس دانشگاه هرمزگان با اشاره به پتانسیل صنعتی استان هرمزگان بیان داشت: با توسعه کیفی آموزش عالی می توانیم منابع انسانی مورد نیاز را تامین کرده و مشکلات صنعت و جامعه را رفع کنیم.

دکترنوحه گر با بیان اینکه فناوری پل ارتباط صنعت و جامعه است، گفت: با توسعه کیفی مراکز آموزش عالی استان هرمزگان می توانیم تولیدات علمی را به محصول و ثروت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به وجود 90 هزار دانشجو در استان هرمزگان گفت: برای دستیابی به کیفیت آموزشی باید نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه های استان را در دانشگاه های این استان تربیت کنیم.

گفتنی است در این نشست روسای دانشگاه‌های استان هرمزگان نظرات خود را در خصوص آمایش آموزش عالی در این استان مطرح کردند.

آمار بازدید: 187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image