ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سیاست گذاری پذیرش دانشجوی پولی به درستی اجرا نشد

سیاست گذاری پذیرش دانشجوی پولی به درستی اجرا نشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید براینکه گستردگی اعطای مجوز جهت ایجاد واحدهای بین الملل در دانشگاه‌های علوم پزشکی طرح دانشجوی پولی را زیر سوال برده است، گفت: لازم است در کنار استفاده از پتانسیل‌های دانشگاه‌ها نیروهای مناسبی نیز در دانشگاه‌های علوم پزشکی دولتی پذیرش شوند.



دکتر پیوندی در گفت‌و گو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه سیاست گذاری درباره ایجاد واحدهای بین‌الملل و پذیرش دانشجوی پولی در ابتدا به گونه‌ای که در حال حاضر اجرا می‌شود برنامه ریزی نشده بود، اظهار کرد: مبنای ایجاد چنین واحدهایی در دانشگاه‌های علوم پزشکی دولتی ایجاد فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های خالی این دانشگاه‌ها بود که این امر دیدگاهی مثبت و قابل دفاع بود، اما در ادامه کار گستردگی اعطای مجوز به دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیاری از استانها این سیاست را زیر سوال برد به گونه‌ای که در حال حاضر کیفیت برخی از این واحدها چندان مناسب نیست.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه وزارت بهداشت با همراهی و موافقت دانشگاه‌ها در پی محدود کردن ایجاد واحدهای بین الملل و پذیرش دانشجوی پولی است، افزود: این طرح لازم است جهت استفاده از ظرفیت مازاد دانشگاهی و با پذیرش دانشجویانی که رتبه‌های آنها نزدیک دانشجویان تمامی دانشگاه‌هاست، اجرا شود.


وی درباره وضعیت آموزشی در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: در پردیس بین الملل این دانشگاه سطح اختلاف علمی بین دانشجویان پولی و سایر دانشجویان بسیار ناچیز است و البته بن نظر بنده کنکور نیز ملاک مناسبی برای سنجش سطح علمی دانشجویان نیست.


پیوندی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوان با گذر از این مشکل در پذیرش دانشجوی پولی در عین جذب نیروهای مناسب در دانشگاه‌های علوم پزشکی از پتانسیل‌های این دانشگاه‌ها نیز استفاده شود.

آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image