ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد احداث پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همدان در 45 هکتار

احداث پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همدان در 45 هکتار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همدان در 45 هکتار در حال احداث بوده و مراحل پایانی را طی می‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید جامه‌بزرگ ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون عمرانی دانشگاه آزاد از واحد همدان اظهار داشت: دانشگاه آزاد همدان در یک مجتمع 100 هکتاری و در 100 هزار متر مربع زیربنا واقع شده است.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه در 45 هکتار در حال احداث است، افزود: این واحد دانشگاهی مراحل پایانی را طی کرده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان داشت: 250 نفر از اساتید این دانشگاه به صورت تمام وقت و 500 نفر به صورت مدعو در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رتبه این دانشگاه بسیار بزرگ الف است، اظهار کرد: این دانشگاه دارای 12 هزار و 500 نفر دانشجو و که 3 هزار نفر در قالب پردیس علوم و تحقیقات در مقاطع ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند.

جامه‌بزرگ ابراز داشت: استان همدان دارای چهار واحد دانشگاهی شامل همدان، ملایر، تویسرکان و اسدآباد است که همدان بزرگترین واحد دانشگاهی همدان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 مرکز زیر مجموعه دانشگاه آزاد همدان است، افزود: مرکز سامن زیر نظر واحد ملایر و پنج مرکز بهار، کبودراهنگ، قروه درجزین، رزن و نهاوند زیر نظر واحد همدان قرار دارد.

آمار بازدید: 425 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image