ارتباط مستقیم با 30658 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار معاون دانشگاه خبر تهران: مسئولان استانی، دانشکده خبر مشهد را دریابند

معاون دانشگاه خبر تهران: مسئولان استانی، دانشکده خبر مشهد را دریابند

معاون اداری و مالی دانشکده خبر تهران گفت: یکی از بسترهای توسعه رسانه‌ای در شهر مشهد دانشکده خبر بوده که امیدواریم مسئولان استان نسبت به آن حمایت‌های لازم را داشته باشند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، رشید بهاروند در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده خبر مشهد گفت: در حال حاضر دانشکده خبر مشهد با مشکلات عدیده‌ای از جمله نبود فضای کافی و همچنین معضلات مالی روبرو است که این مساله حمایت ارکان‌های مختلف استانی را می‌طلبد.


بهاروند با بیان اینکه انتظار ما این است که دانشکده خبر بهترین مرکز آموزشی هر استان باشد، تصریح کرد: دانشکده خبر در دوران حیات خود در سال‌های 84 و 92 با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود در سال 84 هجمه‌ها به دانشکده خبر با هدف انحلال آن صورت گرفت که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.


معاون مالی و اداری دانشکده خبر تهران خاطرنشان کرد: در سال 92 نیز این هجمه‌ها از سوی رقیبان دانشگاه خبر صورت گرفت که خوشبختانه نه تنها دانشکده خبر منحل نشد بلکه زمینه‌ تقویت آن نیز فراهم شد.


بهاروند با اشاره به تعداد دانشجویان دانشکده‌های خبر گفت: در حال حاضر 5000 دانشجو در دانشکده‌های خبر در 14 رشته تحصیلی تحصیل می‌کنند.


وی افزود: همچنین مقاطع تحصیلی این دانشگاه از کاردانی به کارشناسی و در سال جاری به کارشناسی ارشد ارتقاء یافته است؛ از مهر ماه امسال اولین رشته ارشد این دانشگاه با عنوان خبرنگاری بین‌المللی در تهران با حضور 10 دانشجو ارائه شد.


معاون اداره و مالی دانشکده خبر تهران با اشاره به اقبال عمومی نسبت به رشته‌های تحصیلی دانشکده‌های خبر یادآور شد: به همین منظور تصمیم گرفتیم در تعدادی از استان‌های کشور شعبات دانشگاه خبر را ایجاد کنیم که در این بین استان خراسان با شهر مشهد اولین گزینه ما بود.

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image