ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی مراکز علمی‌کاربردی گیلان رتبه‌بندی می‌شوند

مراکز علمی‌کاربردی گیلان رتبه‌بندی می‌شوند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان از رتبه‌بندی مراکز علمی کاربردی گیلان برای اولین در کشور در سال 93 خبر داد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، دکتر قاسمی زاد در نشست با خبرنگاران استان اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان یکی از واحدهای استانی و زیرمجموعه دانشگاه علمی کاربردی کشور است که در سال 74 تاسیس شد.


دکتر قاسمی زاد ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان بیش از 16 هزار دانشجو دارد که از این تعداد 10 هزار نفر مرد هستند.


وی تصریح کرد: 32 مرکز فعال و دو موسسه آموزش عالی آزاد در سطح استان تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی فعالیت می‌کنند.


دکتر قاسمی زاد، ایجاد بستر برای فعالیت های همه جانبه در عرصه های مختلف صنعتی، دانشگاهی، نظارتی و ... در جهت گسترش اعتلای دانش و پژوهش علمی کاربردی کشور، ارتقای شاخص های کمی و کیفی آموزش های کاربردی و مهارتی در جامعه و زمینه سازی برای ایجاد زیربنای مناسب برای ایجاد اشتغال و تکنولوژی نوین را از اهداف اصلی دانشگاه جامع علمی کاردبری عنوان کرد.


وی تاکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی قصد دارد علم را به فن تبدیل کند زیرا اعتقاد داریم بدون تبدیل علم به فن و مهارت فارغ التحصیلان این دانشگاه با توجه به مهارتی که کسب کردند نمی‌توانند در عرصه های مختلف جامعه از مهارت خود استفاده کنند.


قاسمی زاد با بیان اینکه تلاش کردیم بیش از 50 درصد آموزش ها در این دانشگاه به صورت عملی باشد خاطرنشان کرد: در این راستا سال گذشته دروسی تحت عنوان کاربری و کارورزی راه اندازی شد که اجرای مناسب و موفق این دروس باعث شد که حدود 50 درصد دروس ارائه شده به دانشجویان عملی، کاربردی و مهارتی باشد.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان از رتبه بندی مراکز علمی کاربردی گیلان برای اولین در کشور در سال 93 خبر داد و گفت: این رتبه بندی براساس شاخصه هایی از جمله فضای آموزشی، مدرسین، تجهیزات و تعامل با واحدهای استانی انجام می شود.

آمار بازدید: 349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image