ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کدام دانشجویان بیمه سلامت می گیرند/ تسهیلات صندوق رفاه برای حق بیمه

کدام دانشجویان بیمه سلامت می گیرند/ تسهیلات صندوق رفاه برای حق بیمه

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان گفت: به تمام دانشگاه‌های کشور ابلاغ و تاکید شده است تا دانشجویان مشغول تحصیل در دانشگاه ها از بیمه سلامت، مشروط بر اینکه هیچ گونه ای بیمه ای نداشته باشند، استفاده کنند.

دکتر منصور حبیب پور گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیمه سلامت گفت: تفاهم نامه بیمه سلامت به امضای رئیس صندوق رفاه دانشجویان و رئیس سازمان بیمه سلامت رسید و به تمام دانشگاه ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: دانشجویان با پرداخت 15 درصد حق بیمه می توانند از بیمه سلامت برخوردار شوند.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان یادآورشد: در صورتی که دانشجو به هر دلیل امکان پرداخت 15 درصد سهم بیمه را نداشته باشد می تواند از تسهیلات صندوق رفاه استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: 15 درصد سهم بیمه سلامت درسال 92 برای هر دانشجو به صورت ماهانه دو هزار و یکصد و 45 تومان و به صورت سالانه 25 هزار و 700 تومان خواهد بود.

گودرزی در خصوص اینکه دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی 93-92 آیا می توانند از تسهیلات بیمه سلامت برخوردار شوند گفت: به تمام دانشگاه‌ها کشور ابلاغ و تاکید شده تا دانشجویان مشغول تحصیل در دانشگاه ها از بیمه سلامت، مشروط بر اینکه هیچ گونه بیمه ای نداشته باشند، استفاده کنند.

وی افزود: دانشجویانی که به هر دلیل از هر عنوان بیمه برخوردار نباشند، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید دارد تا این دانشجویان از بیمه سلامت برخوردارد شوند.

آمار بازدید: 251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image