ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور با حضور وزیر اطلاعات

برگزاری المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور با حضور وزیر اطلاعات

المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور به همت دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات و به طور همزمان در سطوح کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در 10مرکز آموزشی و دانشگاهی جامعه اطلاعاتی برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور در سطوح مختلف به همت دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات و به طور همزمان در سطوح کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در 10مرکز آموزشی و دانشگاهی جامعه اطلاعاتی برگزار شد.

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از یکی از این مراکز گفت: در ایران همانند سایر کشورها، فعالیت‌های اطلاعاتی و حفاظتی انجام می‌شود و در روند این فعالیت‌ها اطلاعات، تجارب و معلومات جدیدی کسب می شود که با تبادل آنها امکان دستیابی به نوآوری و نوپردازی فراهم خواهد شد.

وزیر اطلاعات افزود: اگر نوآوری، هم‌افزایی و تضارب آراء علمی وجود داشته باشد، جرقه‌های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی کشور زده خواهد شد و کار اطلاعاتی دانش‌بنیان و سنجیده می‌شود.

علوی با اشاره به قرار گرفتن نیروهای اطلاعاتی درعرصه سازنده و رقابت‌های علمی گفت: برگزاری المپیادهای علمی به جوانان جامعه اطلاعاتی فرصت شکوفایی در این عرصه را خواهد داد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در جامعه اطلاعاتی جای المپیاد علمی خالی بود افزود: خوشبختانه اکنون با برگزاری این المپیاد خلأ گذشته پرشد و در نظر داریم این گونه المپیادهای علمی به صورت سالیانه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ابرازامیدواری کرد که ثمرات و برکات المپیادهای علمی دستگاه‌های اطلاعاتی شامل حال کشور و مردم شود.

آمار بازدید: 579 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image