ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پرداخت 4 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش‌آموزان شیرازی

پرداخت 4 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش‌آموزان شیرازی

مدیر کمیته امداد شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 4 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به بیش از 3 هزار و 500 دانشجو و دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد شیراز پرداخت شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مدیریت این شهرستان، مرآت رسولی با بیان حمایت فرهنگی این نهاد از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش اظهار داشت: به منظور تامین هزینه‌های تحصیلی فرزندان خانواده‌های زیر پوشش در 10 ماهه گذشته کمیته امداد شیراز با ارائه خدمات گوناگون به 3 هزار و 564 دانشجو و دانش‌آموز تاکنون بیش از 4 میلیارد و 440 میلیون 364 هزار ریال پرداخت کرده است.

وی سهم دانشجویان را از این مبلغ 3 میلیارد و 201 میلیون و 558 هزار ریال و هزینه تحصیلی دانش‌آموزان را 178 میلیون و 726 هزار ریال ذکر و اضافه کرد: از این رقم 34 میلیون ریال به استعدادهای درخشان زیر پوشش امداد اختصاص یافته است.

این مقام مسئول میزان مشارکت مردمی در این امر خداپسندانه را یک‌میلیارد و 722 میلیون و 664 هزار ریال اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد دانشجوی زیر پوشش، 50 دانشجوی نخبه و استعداد درخشان شناسایی شده‌اند که به صورت ویژه مورد حمایت هستند.

وی شماره حساب 0108319005004 نزد بانک ملی ایران را برای کمک‌های مردمی به این نهاد اعلام کرد.

به گزارش فارس، مدیریت کمیته امداد شهرستان شیراز با داشتن 987 دانشجوی فعال و 2 هزار و 577 دانش‌آموز زیر پوشش دارای بالاترین میزان دانشجو در کمیته امداد امام خمینی استان فارس است.

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image