ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سه رشته جدید در مؤسسه آموزش سلامت ساوه ایجاد می‌شود

سه رشته جدید در مؤسسه آموزش سلامت ساوه ایجاد می‌شود

رییس مؤسسه آموزش سلامت ساوه گفت: در آینده نزدیک سه رشته جدید در این مؤسسه ایجاد می‌شود.


حمیدرضا کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، با بیان اینکه هم‌اکنون در حال پیگیری تهیه ملزومات ایجاد این رشته‌ها هستیم، افزود: این رشته‌ها شامل کتابداری شاخه پزشکی، فناوری اطلاعات و سلامت بهداشت حرفه‌ای و بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر این دانشکده در رشته‌های کارشناسی پرستاری، کارشناسی پیوسته اتاق عمل، کارشناسی ناپیوسته مامایی، کارشناسی پیوسته بهداشت محیط، کارشناسی پیوسته هوشبری و کاردانی فوریت‌های پزشکی جذب دانشجو داشته و فعالیت می‌کند.

کوهستانی با بیان اینکه در حال حاضر 280 دانشجو در این مرکز علمی تحصیل می‌کنند، ادامه داد: با راه‌اندازی رشته‌های جدید، تعداد دانشجویان دانشکده افزایش خواهد یافت که تأثیر بسیاری از توسعه علمی شهرستان و برآوردن نیازهای تحصیلی جوانان خواهد داشت.

کوهستانی در پایان، با اشاره به تأسیس دانشکده علوم پزشکی در شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: با مصوبه‌ مجلس ردیفی مجزا در بودجه سال 92 برای دانشکده علوم پزشکی ساوه اختصاص یافته که با این اقدام فعالیت‌های بهداشتی و درمانی این دانشکده به طور مستقیم از طریق وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

آمار بازدید: 370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image