ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افزایش گرایش دانشجویان به رشته‌های مرتبط با فناوری هسته‌ای

افزایش گرایش دانشجویان به رشته‌های مرتبط با فناوری هسته‌ای

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اثر خون شهدای هسته‌ای به گونه‌ای است که اکنون گرایش به سمت رشته‌های مرتبط با فناوری هسته‌ای بیشتر شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای هسته‌ای در نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: حضور 25 میلیون زائر در مراسم اربعین در عراق نشان از اثر خون شهدای کربلاست و جمعیت عظیمی هم که در راهپیمایی 22 بهمن در کشور حاضر شدند مکمل حرکت عاشوراست.

وی بیان کرد: این نشان از پیوند ناگسستنی بین انقلاب ایران و عاشوراست و باید نسبت به تبیین این حرکت بیش از گذشته کوشا باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: باید قدر شهدا چه شهدایی که در اوائل انقلاب، چه شهدای دفاع مقدس و چه شهدای هسته‌ای را بدانیم، این شهدا آسمان‌ها را پر از ستاده خواهند کرد و اثرات خون شهدا در جامعه دیده می‌شود.

جمیری بیان داشت: اثر خون شهدای هسته‌ای به گونه‌ای است که اکنون گرایش به سمت رشته‌های مرتبط با فناوری هسته‌ای بیشتر شده است.

وی ادامه داد: شهدای هسته‌ای موجب شدند موضوع هسته‌ای در کشور نهادینه شود و این امر موجب عصبانیت مستکبران شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: شهدای هسته‌ای خسنگی‌ناپذیرند و رسالت حضور حضرت زینب همپای حرکت عاشوراست.

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image