ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر برگزار می شود/ اسامی دانشگاهها و دانشکده های فعال

جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر برگزار می شود/ اسامی دانشگاهها و دانشکده های فعال

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس از برگزاری سومین دوره جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر در روزهای 15 تا 23 اسفندماه سال جاری خبر داد.

حمید قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر برگزاری سومین جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر، اظهار داشت: بخش علمی و دانشگاهی سومین جشنواره بین المللی مد و لباس دانشجویی با مشارکت اعضای شورای راهبردی مدتهاست فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی درباره زمان برگزاری این جشنواره و برخی دانشگاههای همکار، گفت: این جشنواره روزهای 15 تا 23 اسفند برگزار می شود. همچنین دانشگاههای الزهرا، فنی و حرفه ای با حضور 30 دانشکده، کاشان، قم، آزاد یزد، جهاد دانشگاهی البرز، جهاد دانشگاهی تهران و برخی دیگر از دانشگاهها در این جشنواره، حضور دارند.

وی با بیان اینکه این بخش از جشنواره شامل دو قسمت رقابتی و غیررقابتی است، افزود: در بخش رقابتی، طرح اولیها، مقالات و پایان نامه ها مشارکت دارند؛ در بخش دانشجویی و طراحی لباس، قسمتی با عنوان " دانشجو برای دانشجو و عموم برای دانشجو" فعال می شوند.

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس درباره مهمترین اقدام صورت گرفته در این دوره از جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر، گفت: برای نخستین بار در ساختار جشنواره ای، اعضای هیأت علمی بخشهای رقابتی، از میان اعضای شورای راهبردی و نمایندگان دانشگاهها با پیشنهاد کاندیدا شدن اعضا و سپس رای گیری، انتخاب شده اند.

قبادی خاطرنشان کرد: دو هیأت علمی و داوری و دو بخش دانشگاهی و علمی در این دوره از جشنواره فعالیت می کنند و این دو هیأت، داوری آثار محتوایی و دانشگاهی را بر عهده دارند.

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image