ارتباط مستقیم با 30694 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جزئیات پرداخت وام شهریه پیام نور و غیرانتفاعی/ مهلت ثبت درخواست تا 20 اسفند

جزئیات پرداخت وام شهریه پیام نور و غیرانتفاعی/ مهلت ثبت درخواست تا 20 اسفند

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان جزئیات وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی را در نيمسال دوم سال تحصيلي ۹۲-۹۳ اعلام کرد.

منصور حبیب پور گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اعتبارت وام دانشگاه پیام نور که توسط صندوق رفاه دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی 93-92 ابلاغ شده است 90میلیارد ریال معادل 9 میلیارد تومان است.

وی به میزان وام شهریه پرداختی به دانشجویان پیام نور در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: دانشجویان کارشناسی تا 250 هزارتومان، دانشجویان کارشناسی ارشد تا یک میلیون تومان و دانشجویان دکتری تا دو میلیون و 500 هزارتومان می توانند از تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در خصوص وام شهریه دانشجویان دانشگاه های غیر انتفاعی نیز گفت: اعتبارت وام دانشگاه غیرانتفاعی که توسط صندوق رفاه دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی 93-92 ابلاغ شده است 80 میلیارد ریال معادل 8 میلیارد تومان است.

وی به میزان وام شهریه پرداختی به دانشجویان غیرانتفاعی در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: دانشجویان کارشناسی تا300 هزارتومان، دانشجویان کارشناسی ارشد تا یک میلیون تومان و دانشجویان کارشناسی ارشد تا یک میلیون و 500 هزارتومان می توانند از تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

گودرزی تاکید کرد: دانشجویان متقاضی وام شهریه تا 20 اسفند فرصت دارند تقاضای خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیلشان اعلام کرده و جهت دریافت وام شهریه ثبت نام کنند.

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image