ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ایجاد سه رشته دکتری در دانشگاه پیام‌نور زنجان

ایجاد سه رشته دکتری در دانشگاه پیام‌نور زنجان

با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سه رشته جدید دکترای شیمی آلی، کارشناسی ارشد فیزیک نجومی و مهندسی مواد در دانشگاه پیام‌نور زنجان ایجاد شد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه زنجان، از سال تحصیلی 94 - 93 دانشگاه پیام‌نور زنجان در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌کند.



در جلسه کمیته آموزش مراکز و واحدهای استان که با حضور 8 نفر از روسای مراکز و مدیر آموزشی استان برگزار شد، معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اعلام کرد: با بکارگیری توانمندی‌های علمی اساتید مراکز و واحدها در نگاه و قالب استانی برای ایجاد رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت هماهنگ و متمرکز اقدام شود.



سیدسعید صفوی تاکید کرد: صرفاً وجود یک هیئت علمی در مراکز و واحدها ملاک ایجاد رشته قرار نگرفته است، بلکه باید نیازهای استان، دانشگاه و دیگر ظرفیت‌های مراکز و واحدها در ایجاد رشته‌ها لحاظ شود.



در پایان این جلسه با پیگیری ایجاد رشته دکترا و ارشد در مراکز دانشگاهی زنجان، قیدار و ابهر در مرکز زنجان و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته کشاورزی(ترویج)، مدیریت دولتی(تحول) و حسابداری، در مرکز ابهر و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های زمین‌شناسی، روان‌شناسی و جغرافیا و دکترای شیمی تجزیه، در مرکز قیدار و در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های علوم سیاسی و اقتصاد، موافقت و مقرر شد تا هر مرکز نسبت به پیگیری مراحل بارگذاری مدارک ایجاد رشته در سامانه اقدام کند.



گفتنی است، در حال حاضر چهار رشته ادبیات فارسی، ریاضی، شیمی تجزیه و شیمی آلی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان و رشته‌های شیمی فیزیک، شیمی تجزیه و آلی، شیمی معدنی و زمین‌شناسی در دانشگاه مرکز ابهر فعال و نزدیک به 450 دانشجو دارد.

آمار بازدید: 322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image