ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی رشد 6 برابری بودجه در بخش آی‎تی

رشد 6 برابری بودجه در بخش آی‎تی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان از رشد 6 برابری بودجه در بخش آی‎تی خبر داد و گفت: در دولت یازدهم بودجه بخش آی‎تی در سال 93 نسبت به سال گذشته 6 برابر رشد داشته است.


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین مومنی ظهر امروز در نشست خبری همایش ملی «استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات» در گرگان گفت: در حوزه اشتغال می‎توان سرمایه‎گذاری خوبی در بخش آی‎سی‎تی انجام داد به طوری که از یک دلار سرمایه‎گذاری، 10 دلار برگشت سرمایه وجود دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش ملی فرصت خوبی برای استفاده بهینه از بستر اطلاعات را فراهم می‎کند.

فقدان تولید محتوای الکترونیک یک ضعف جدی در کشور است/ تولید محتوا شغل‎محور نیست

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه مرکز داده استان پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‎ای دارد، افزود: مرکز داده گلستان یکی از ظرفیت‎های خوب استان به شمار می‎رود که با تولید محتوا در مشاغل آی‎سی‎تی نقش مهمی ایفا می‎کند.

مومنی یکی از ضعف‎های جدی کشور را در عدم تولید محتوای الکترونیکی برشمرد و گفت: تولید محتوا در کشور شغل‎محور نیست و این یک معضل اساسی محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف همایش ملی این است که فارغ‎التحصیلان بیکار با ثبت‎نام در سامانه v-golestan.ir در قالب یک طرح کارورزی به تولید محتوا کمک می‎کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه ایجاد سازمان الکترونیک یکی از برنامه‎های ما است، تصریح کرد: پنج سازمان در گلستان الکترونیکی شدند که باید در بخش سخت‎افزاری تکمیل شوند که اکنون فاز نخست در حال اجراست و در فازهای بعدی سایر سازمان‎ها در اولویت الکترونیکی شدن قرار می‎گیرند.

همایش ملی «استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات» با حضور معاون وزیر

مومنی در خصوص برگزاری ملی «استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات» اظهار کرد: این همایش هشتم اسفند‌ماه در تالار خلیج‌فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‎شود.

وی افزود: حسن صادقلو استاندار گلستان به عنوان رئیس کنفرانس و علی‎اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دبیر علمی کنفرانس هستند.

مومنی ادامه داد: سخنرانان ویژه همایش نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس‎جمهور، پروفسور سید سعیدرضا عاملی رئیس مرکز پژوهش سیاست‎های فضای مجازی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران هستند.

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image