ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری آزمون دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود

آزمون دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود

آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی (PHD) سال 1393 در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه 24 و 25 بهمن ماه 92 برگزار خواهد شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: آزمون دکتری تخصصی در دو نوبت صبح و عصر طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد. آزمون نوبت صبح رأس ساعت 8 و آزمون نوبت عصر رأس ساعت 16 خواهد بود. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود که یک ساعت قبل از برگزاری، در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند.

اقبالی درباره تعداد شرکت کنندگان این دوره گفت: در این دوره بیش از 70 هزار نفر در آزمون دکتری شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در مورد نوع سوالات گفت: سوالات آزمون دکتری تخصصی سال 1393 تستی خواهد بود به جز درس طراحی رشته‌های شهرسازی و معماری که سوالات تشریحی نیز برای آن درنظر گرفته شده است. داوطلبان این دو رشته لازم است وسایل مندرج در برگه ورود به جلسه آزمون خود را به همراه داشته باشند، آزمون تشریحی این دو رشته در همان نوبت امتحانی مندرج در برگه ورود به جلسه آزمون برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: داوطلبان در پایان جلسه آزمون می‌بایست کارت ورود به جلسه خود را به مسئولین حوزه تحویل دهند.

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image