ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی همکاری دانشگاه‌های یونان و فلسطین

همکاری دانشگاه‌های یونان و فلسطین

رئیس دانشگاه یونانی «ارسطو» از همکاری این دانشگاه با موسسات آموزش عالی فلسطین خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «یانیس میلوپولوس»، رئیس دانشگاه ارسطو در یونان در ملاقات با «مروان توبالی»، سفیر جدید فلسطین در یونان از همکاری دو جانبه بین این دانشگاه و موسسات آموزش عالی فلسطین خبر داد.

این دو مقام رسمی در ملاقات با یکدیگر بر تسریع امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های دو کشور و چندین طرح آموزشی در ارتباط با دانشجویان خود تاکید کردند.

میلوپولوس پیشنهاد داد که دانشجویان فسطینی در کلاس‌های تابستانی که از سوی این دانشگاه یونانی ارائه می‌شوند و همچنین سمینارهای این دانشگاه شرکت کنند.

آنها همچنین درباره راهکارهای احتمالی اعطای بورسیه تحصیلی برای دانشجویان فلسطینی در مقاطع کارشناسی ارشد و تحقیقات دکتری بحث و تبادل نظر کردند. در حال حاضر در دانشگاه‌های فلسطین چنین بورسیه‌هایی موجود نیستند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز، سفیر فلسطین با اشاره به اینکه طی 50 سال اخیر هزاران دانشجوی فلسطینی از دانشگاه ارسطو فارغ‌التحصیل شده‌اند، افزود که پیشنهاد دانشگاه ارسطو با حمایت و موافقت کشورش مواجه خواهد شد.

رئیس دانشگاه ارسطو نیز بر حمایت همیشگی از مردم فلسطین تاکید کرده و افزود:‌ دانشجویان فلسطینی که از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند بهترین سفیران فرهنگی یونان هستند.

آمار بازدید: 241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image