ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش جشنواره نوآوری و شکوفایی دهه فجر دستاوردهای زیادی برای مخترعان داشت

جشنواره نوآوری و شکوفایی دهه فجر دستاوردهای زیادی برای مخترعان داشت

دبیرکل ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، باعث شد مخترعان به نتایج خوبی دست پیدا کنند.



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آریا الستی دبیرکل ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، درمراسم اختتامیه این جشنواره گفت: از سازمان بسیج علمی و فناوری و پژوهشی کشور که مسئولیت برگزاری این جشنواره عظیم را برعهده داشت قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این جشنواره را در شرایط بد آب و هوایی برگزار کردیم و در این راه از قدرت عظیم بسیج برای همکاری کمک گرفتیم.

الستی با اشاره به اینکه موفقیت ما در موفقیت نخبگان نهفته است ادامه داد: محصول زحمات دوستان ما باعث شده تا 19.4میلیارد تومان قرارداد بین مخترعین و بخش خصوصی بسته شود و از این مبلغ 4میلیارد تومان قرارداد قطعی و 15.4میلیارد تومان تفاهم‌نامه‌ای بوده که در طی برگزاری جشنواره بسته شده است.

الستی خاطرنشان کرد: ما تا به حال توانسته‌ایم شش کارگاه آموزشی برگزار کنیم، کتابچه‌ای به نام اختراعات آماده شده و به دست افراد مورد نظر رسیده است، یک سایت که در آن 2هزار اختراع تأئید شده بنیاد وجود دارد آماده کرده‌ایم که می‌توان از آن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر دستاوردهای ما تهیه بولتن بخش نیازمندیهای صنایع و لوح فشرده با 200نیازمندی است که در اختیار مخترعین قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 38 مورد مشاوره سرمایه‌گذاری و قرارداد فروش محصول به مبلغ 213میلیون تومان و 8.9میلیون قرارداد فروش دانش فنی مشارکت در طی این سه روز انجام شد.

الستی تصریح کرد: برگزاری بیش از 200 مذاکره توسط سرمایه‌گذاران موافق با سرمایه‌گذاری 200میلیارد تومانی توسط یکی از غرفه‌داران در حوزه انرژی‌های نو، محیط زیست و عام‌المنفعه با شرکت سرمایه‌گذار از دیگر دستاوردهای ما بوده است.

وی اضافه کرد: ما در این جشنواره هفت جلسه مشترک بین سرمایه‌گذار و مخترع و نهاد تسهیل‌کننده انجام داده‌ایم.

الستی ادامه داد: اعداد و ارقامی که گفته شد به صورت غیر رسمی است و در آینده گزارش کامل و رسمی از این ارقام ارائه خواهد شد.

وی در خاتمه برای مخترعین و شرکت‌کنندگان در این مراسم آرزوی موفقیت و پیشرفت کرد.

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image