ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تصویب طرح پیش ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در دوره‌های رسمی دانشگاه ایرانیان

تصویب طرح پیش ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در دوره‌های رسمی دانشگاه ایرانیان

دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان با حضور نماینده وزارت علوم برگزار شد. در این جلسه پیشنهاد طرح پیش ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در دوره‌های رسمی دانشگاه ایرانیان مورد تصویب قرار گرفت.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سایت دانشگاه ایرانیان، دومین جلسه هیات امنای دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان با حضور محمود احمدی نژاد و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که اعضای هیات رئیسه و تنی چند از معاونان دانشگاه ایرانیان نیز حضور داشتند، رئیس هیات امناء دانشگاه ایرانیان با اشاره به مصوبات جلسه قبل موارد جدید را برای تصمیم گیری اعضاء بیان کرد.

آنگاه پس از بحث و تبادل نظر، اعضاء با راه اندازی دوره‌های آموزش آزاد زبان توسط دانشکده زبان‌های خارجی این دانشگاه و کوتاه مدت آزاد پرستاری اطاق عمل با همکاری سازمان نظام پرستاری موافقت کردند.

همچنین پیشنهاد معاونت آموزشی در مورد طرح پیش ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در دوره‌های رسمی دانشگاه ایرانیان با هدف بررسی اولیه و برآورد کارشناسی تقاضا مطرح و اجرای آن با همکاری واحدهای مختلف دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه طرح برگزاری سمینارهای علمی پیشنهادی واحد حقوق بین الملل و امور اقتصادی ومالی دانشگاه نیز بررسی ومقررشد باهمکاری معاونت‌های مربوطه عملیاتی شود.

اعضای هیات امنای دانشگاه ایرانیان در این جلسه همچنین طرح همکاری علمی با دانشگاه‌های معتبر جهانی را ازسوی معاونت امور بین الملل و هیات رئیسه این دانشگاه به تصویب رسانده‌اند.

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image