ارتباط مستقیم با 30857 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شرکت بیش از 3 هزار نفر در آزمون سراسری سنجش مهارت طی سال‌جاری

شرکت بیش از 3 هزار نفر در آزمون سراسری سنجش مهارت طی سال‌جاری

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از شرکت 3 هزار و 124 نفر در آزمون سراسری سنجش مهارت در قم خبر داد.



احمد عطارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قم با اشاره به اهمیت و نقش موثر آزمون‌های سنجش مهارت اظهار کرد: در هفتمین مرحله برگزاری آزمون‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه صنایع‌دستی و پایان دوره مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی استان که در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار شد، سه هزار و 124 نفر شرکت کردند.

وی افزود: از این تعداد یک‌هزار و 157 نفر خانم و یک‌هزار و 385 نفر آقا بودند و البته 582 نفر نیز در بخش صنایع ساختمان، دستی، فرش، نان و ... در این مرحله از آزمون‌ها حضور داشتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم یادآور شد: این آزمون‌ها در 226 حرفه برگزار شد که از این میان 205 حرفه به آزمون هماهنگ پایان دوره، 21 حرفه به آزمون صنعت ساختمان و صنایع‌دستی اختصاص داشت.

عطارنیا در خصوص اهداف برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت به صورت سراسری گفت: آزمون‌های سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتباربخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مهارت آموختگان در صورت موفقیت در آزمون کتبی پایان دوره به مرحله آزمون عملی که در کارگاه‌های مراکز آموزشی استان قم انجام می‌گیرد، معرفی و در صورت قبولی گواهینامه مهارتی برای آن‌ها صادر خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در خصوص شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت گفت: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل معدل 70 از 100 است.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image