ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برنامه‌ریزی برای سربازی دانشجویان فنی حرفه‌ای با طرح "سپاه تولید"

برنامه‌ریزی برای سربازی دانشجویان فنی حرفه‌ای با طرح "سپاه تولید"

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به بحث "سپاه تولید " به عنوان یکی از برنامه های جدید دانشگاه گفت: ما برای خدمت سربازی دانشجویان برنامه ریزی می کنیم که فارغ التحصیلان پسر مراکز، این دوره را نیز در کارگاه های تولیدی دانشگاه طی کنند و سطح مهارت خود را ارتقاء بخشند و بعنوان نیروی کارآمد وارد جامعه شوند .


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر رضایی در نشست روسای آموزشکده های فنی و حرفه ای منطقه 5 کشوری از برنامه های جدید دانشگاه فنی و حرفه ای را پرداختن به شیوه های نوین آموزشی براساس تعاریف دانشگاه نسل سوم بیان و اظهار کرد: این تعریف، مراکز علمی را به سمتی سوق می دهد که آموزش های نظری در بستر کارگاه ها تجربه و به تولید منتهی می شود.

وی افزود: این شیوه موجب می‌شود تا دانشجویان به کار عملی، عنایت خاصی داشته و خروجی این پروسه نیز نیروی کارآمد خواهد بود لذا دانشگاه فنی و حرفه ای آموزشی تقاضا محور و تولید محور را در دستور کار خود قرار داده و مصمم است فضای تولیدی مناسب را در آموزشکده ها رقم بزند و دانشجویان از هر فرصت برای تلاش و کوشش و تولید استفاده کنند و با انجام کار مفید احساس ارزش بکنند و چنین حرکت موجب تحول در دانشگاه ها خواهد بود .

رضایی در معرفی برنامه های جدید به بحث سپاه تولید پرداخت و گفت : ما برای خدمت سربازی دانشجویان نیز برنامه ریزی می کنیم که فارغ التحصیلان پسر مراکز، این دوره را نیز در کارگاه‌های تولیدی دانشگاه طی کنند و سطح مهارت خود را ارتقاءبخشند و بعنوان نیروی کارآمد وارد جامعه شوند .

به گفته وی، این طرح‌ها در سال تحصیلی جدید با تعداد اندک دانشجو شروع و در سال‌های بعدی این شیوه توسعه یافته و تعداد زیادی از دانشجویان را شامل می شود.

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image