ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی بحران تازه در دانشگاه‌های نیجریه (9 بهمن 92)

بحران تازه در دانشگاه‌های نیجریه (9 بهمن 92)

با گذشت چند هفته از پایان اعتصاب گسترده کارکنان دانشگاه‌های نیجریه، اتحادیه کارکنان دانشگاه‌های نیجریه (ASUU) تهدید به اعتصاب دوباره کرد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعضای اتحادیه کارکنان دانشگاه‌های نیجریه، کمیسیون ملی دانشگاه‌ها (NUC) را تهدید به اعتصاب دوباره کردند. موضوع اصلی این عدم توافق، فرم جدید جمع‌آوری اطلاعات سیستم اطلاعات و حقوق یکپارچه (IPPIS) است که این فرم از سوی NUC‌ به دانشگاه‌ها فرستاده شده تا پس از پُر کردن اطلاعات به کمیسیون ملی دانشگاه‌ها بازگردانند.



در همین رابطه دانشگاه «ایبادان» به اعضای خود دستور داد فرم مورد نظر را پُر نکنند. مسئولان این دانشگاه معتقدند این اقدام، استقلالی را که این اتحادیه برای آن جنگیده و در سال 1992 میلادی موفق به دستیابی به آن شده را به خطر می‌اندازد.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیزنیوز، اتحادیه ASUU اعلام کرد این فرم با هدف ایجاد یک نظام پرداختی واحد برای کارکنان دانشگاه‌ها در سراسر نیجریه تهیه شده است. ASUU با اعلام اینکه اقدام فوق سازش میان این اتحادیه و کمیسیون ملی دانشگاه‌ها را با مشکل روبرو می‌کند، خواستار تامین نیازهای زیرساختی دانشگاه‌ها شد.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image