ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری میانگین قبولی در آزمون دکترا چقدر است؟ (8 بهمن 92)

میانگین قبولی در آزمون دکترا چقدر است؟ (8 بهمن 92)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح میزان قبولی داوطلبان دکترا در کشور گفت: میانگین قبولی در آزمون دکترا 5/64 درصد است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ابرهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در جمع نمایندگان مردم استان‌های آذربایجان غربی و شرقی در مجلس شورای اسلامی جایگاه آموزش عالی کشور در این دو استان را از بعد سنجش علمی، ارزشیابی آموزش و تضمین کیفیت ارائه و تبیین کرد.

خدایی، تعداد دانشگاه‌های دولتی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی را 9 و 4 دانشگاه اعلام کرد و اظهار داشت: در استان آذربایجان شرقی در سال 1392، 40 هزار و 377 نفر در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده‌اند که درصد قبولی آنها 14 و 9 دهم درصد بوده است. این ارقام در مورد آذربایجان غربی،24 هزار و 768 نفر و درصد قبولی 14نفر بوده است.

معاون وزیر علوم، آمار شرکت کنندگان در آزمون دکترا را در استان آذربایجان شرقی8 هزار و 934 نفر و در استان آذربایجان غربی5 هزار و 343 نفر اعلام کرد که درصد قبولی آنها به ترتیب 5/22 و 4/66 بوده است.

خدایی، میانگین قبولی در آزمون دکترا در کشور را 5/64 درصد اعلام کرد و گفت: پذیرفته شدگان دو استان مورد بررسی در آزمون دکترا نزدیک به میانگین کشور قرار دارند.

آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image