ارتباط مستقیم با 30728 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توزیع کارت آزمون سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان (7 بهمن 92)

توزیع کارت آزمون سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان (7 بهمن 92)

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از توزیع کارت هفتمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی خبر داد.


احمد سیفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: توزیع کارت هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در دو بخش دولتی و خصوصی از ساعت هشت صبح امرزو آغاز شده و تا ساعت 24 روز نهم بهمن ماه ادامه می‌یابد.

وی گفت: مرحله کتبی هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... در روز پنجشنبه مورخ دهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان ادامه داد: هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت امسال پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای روز جمعه مورخ 11 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

سیفی ادامه داد: متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...)که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ هفتم تا نهم بهمن با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده‌اند، از تاریخ هفتم تا نهم بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی (حداقل 50 از 100 نمره)، براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image