ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وضعیت دانشگاه کرمان در واگذاری امکانات رفاهی به بخش خصوصی (13 شهریور 91)

وضعیت دانشگاه کرمان در واگذاری امکانات رفاهی به بخش خصوصی (13 شهریور 91)

رئیس دانشگاه شهیدباهنر کرمان با تشریح اقدامات این دانشگاه در زمینه واگذاری خدمات رفاهی به بخش خصوصی گفت: از سال گذشته سلف سرویس به بخش خصوصی واگذار شد اما مدیریت و نظارت و تهیه اقلام با دانشگاه است.


دکتر نصرالله گرامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره واگذاری امور رفاهی دانشگاه به بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی در استان کرمان چندان فعال نیست و دور بودن دانشگاه کرمان از شهر هم باعث شده که این همکاری زیاد مطلوب نباشد.

رئیس دانشگاه کرمان ادامه داد: درمورد ایاب و ذهاب دانشجویان هم با توجه به اینکه دانشکده‌های دانشگاه در سطح شهر پراکنده هستند از اتوبوسرانی، اتوبوس هایی را اجاره کرده و در این زمینه از آن استفاده می کنیم.

وی درباره واگذاری خوابگاههای ملکی هم گفت: خوابگاههای ملکی دانشگاه در داخل دانشگاه قرار دارد و امسال نمی توانیم آنها را واگذار کنیم اما برای واگذاری آنها در سال آینده درحال برنامه ریزی هستیم.

گرامی ادامه داد: با توجه به کمبود خوابگاه، دانشگاه با کمک بخش خصوصی با 42 خوابگاه خودگردان همکاری و معاون دانشجویی دانشگاه بر تمام این خوابگاهها نظارت دارد.

وی درباره اجاره خوابگاه‌های خودگردان گفت: اجاره خوابگاه‌های خودگردان دو برابر خوابگاه‌های ملکی است.

رئیس دانشگاه کرمان گفت: اکنون حدود 90 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان کرمان تحصیل می کنند که همه به نحوی از پتانسیل خوابگاههای خودگردان استفاده می کنند.

کلمات کلیدی: دانشگاه کرمان، امکانات رفاهی دانشگاه کرمان، خوابگاه دانشگاه کرمان، خصوصی سازی در دانشگاه کرمان، خصوصی سازی خوابگاهها

آمار بازدید: 539 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
علی يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۷

دانشگاه‏ ‏اگر‏ ‏خواب‏ ‏گاه‏ ‏نداشته‏ ‏باشه‏ ‏دانشگاه‏ ‏نیست‏ ‏مردم‏ ‏را‏ ‏مسخره‏ ‏کردید‏ ‏پارتی‏ ‏بازی‏ ‏ام‏ ‏تا‏ ‏دلت‏ ‏بخواه‏د‏ ‏همون‏ ‏خوابگاه‏ ‏که‏ ‏هست‏ ‏اونم‏ ‏این‏ ‏دریاست