ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تشکیل کارگاه‌های دانش افزایی اعضای هیأت علمی در دانشگاه گیلان (6 بهمن 92)

تشکیل کارگاه‌های دانش افزایی اعضای هیأت علمی در دانشگاه گیلان (6 بهمن 92)

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان از کارگاه های طرح مدرسی و دانش افزایی اعضای هیأت علمی در ماه های بهمن و اسفند خبر داد.




سعید رهسپار در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان در ادامه برگزاری طرح مدرسی و دانش افزایی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه، اقدام به برنامه ریزی برای اجرای کارگاه هایی کرده است.



وی تصریح کرد: ایجاد بهره وری بیشتر از کارگاه‌ها، طرح تقسیم دانشکده‌ای و اعمال محدودیت در ظرفیت در این مرحله به اجرا در آمده است.



مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان با بیان اینکه اساتید برای شرکت در این کارگاه حداکثر تا دو روز قبل از برگزاری هر کارگاه باید ثبت نام نمایند، افزود: ثبت نام با مراجعه به دفتر ریاست هر دانشکده و امضای فرم ثبت نام انجام خواهد شد.



رهسپار افزود: حضور اعضای هیأت علمی پیمانی و بورسیه‌های جایابی در این کارگاه‌ها الزامی است همچنین سایر اعضای هیأت علمی می توانند در صورت تمایل در این کارگاه‌ها ثبت نام کرده و شرکت نمایند.



وی آشنایی با اختلالات روانی و مشکلات رایج بین دانشجویان، روش ها و فنون تدریس، ارزیابی فعالیتهای آموزشی (ارزشیابی آموزشی ) را از جمله سرفصل‌های این کارگاه بیان کرد و گفت: مکان برگزاری کارگاه در سالن امتحانات دانشکده علوم پایه است.

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image