ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز طرح پایش سلامت در دانشگاه علامه از 12 بهمن (4 بهمن 92)

آغاز طرح پایش سلامت در دانشگاه علامه از 12 بهمن (4 بهمن 92)

رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه دانشجویان کارشناسی ورودی جدید در نیمسال بهمن ماه خبر داد و گفت: این طرح از 12 بهمن ماه آغاز شده و تا 14 اسفند ادامه می یابد.




حسین سلیمی بجستانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح پایش سلامت جسم و روان هر ساله برای دانشجویان ورودی جدید اجرا می شود. شرکت در این طرح الزامیست و تنها با ثبت نام و دریافت گواهی شرکت در این دوره امکان ورود به سایت برای انتخاب واحد ترم آینده مقدور خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح پایش سلامت در دو مرحله برای ورودی های مهر و بهمن انجام می شود و در بهمن‌ ماه یک هزار و 300 دانشجو کارشناسی تحت پوشش طرح پایش سلامت قرار می گیرند.

رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی افزود: دانشجویان بعد از پرکردن پرسشنامه و معاینات پزشکی حدود 4 ساعت در کارگاه‌های توجهی تحت عنوان کارگاه فرهنگ، پویایی و سلامت 3 شرکت می کنند .

وی ادامه داد: در این گارگاه‌ها، آسیب‌های زمان تحصیل، پیشگیری از سوء مصرف مواد، فراگرفتن مهارت‌های زندگی و مسایل دیگر مطرح می شود و دانشجویان گواهی شرکت در این کارگاه ها را دریافت می کنند و با این گواهی می توانند در ترم آینده ثبت نام کنند .

سلیمی با بیان اینکه 43 کارگاه ویژه دانشجویان پیش بینی شده است، تاکید کرد: براساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته طرح پایش سلامت دانشجویان کارشناسی ورودی بهمن ماه از 12 بهمن آغاز می شود و تا 14 اسفند ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، مهرماه و دانشجویان کارشناسی، بهمن ماه تحت پوشش این طرح قرار می گیرند در حال حاضر 2 هزار و 800 دانشجو تحصیلات تکمیلی در مهرماه سال جاری تحت پوشش طرح پایش سلامت قرار گرفته اند.

آمار بازدید: 258 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image