ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد فعالیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد در پنجشنبه ها (4 بهمن 92)

فعالیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد در پنجشنبه ها (4 بهمن 92)

با صدور بخشنامه ای از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج شنبه به دبیرخانه هیات امناهای استانی، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ شد.




به گزارش خبرگزاری مهر، در این بخشنامه آمده است: با توجه به ضرورت ایجاد امکان همسازی اساتید سایر دانشگاه ها با واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و فراهم آوردن فرصت بیشتر برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان در این دانشگاه، واحدها و مراکز آموزشی به ویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی، ترتیبی اتخاذ کنند تا با فراهم آوردن امکان ارائه خدمات اداری و پشتیبانی توام با صرفه و صلاح و بکارگیری حداقل نیروی انسانی مرتبط با فعالیت های آموزشی و بنا به صلاحدید هیات امنای استانی و روسای واحدها و همراه با نظارت نمایندگان تام الاختیار اینجانب در استان ها، نسبت به فعال سازی واحدها و مراکز آموزشی در روزهای پنج شنبه با رعایت 44 ساعت کارکرد هفتگی کارکنان دانشگاه اقدام کنند.

همچنین در بخشنامه مذکور ساعات کار روزانه کارکنان واحدهای ستادی و سازمان مرکزی که ضرورتی به فعالیت در روزهای پنجشنبه ندارند از ساعت 7/30 تا 16/10 تعیین شده است و ساعت کار مازاد بر آن در صورت نیاز و ضرورت به همکاری آنان حداکثر 120 ساعت به عنوان اضافه کار محاسبه شود.

در این بخشنامه ساعات کاری واحدها و مراکز آموزشی در روزهای شنبه تا چهارشنبه 7/30 تا 15 و روزهای پنجشنبه 7/30 تا 13 تعیین شده است و ساعات کارکرد مازاد بر آن در صورت نیاز و ضرورت به همکاری آنان به عنوان حداکثر 120 ساعت محاسبه می شود.

پرسنل سازمان سما و کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش و کادر حفاظت دانشگاه ، مشمول ضوابط و مقررات مربوط به خود بوده و همانند گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image