ارتباط مستقیم با 30700 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار چالش‌های شغلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی‌شریف «در همین نزدیکی» (4 بهمن 92)

چالش‌های شغلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی‌شریف «در همین نزدیکی» (4 بهمن 92)

نویسنده و کارگردان نمایش «در همین نزدیکی» گفت: این نمایش به مشکلات فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف برای فعالیت در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی‌شان می‌پردازد.


جلال تجنگی نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر فارس در خصوص اجرای نمایش «در همین نزدیکی» در هفتمین روز سی و دومین جشنواره تئاتر فجر اظهار داشت: بعد از گذشت پنج سال باردیگر توانستم نمایشی را برای اجرا آماده کنم و این فرصت در جشنواره تئاتر فجر فراهم شد.

وی ادامه داد: نمایش «در همین نزدیکی» قصه چند فارغ‌التحصیل از دانشگاه صنعتی شریف است که در رشته تحصیلی خود کار کردن به موفقیت مدنظر دست پیدا نمی‌کنند و دست به کار دیگری می‌زنند و مامور ترخیص گمرک می‌شوند و تلاش دارند در شغل خود به وضعیت مناسبی برسند.

تجنگی با بیان اینکه موضوع اصلی این نمایش اقتصادی است، گفت: آنچه در این نمایش مورد بررسی قرار می‌گیرد جوانانی است که رشته تحصیلی با شغلی که در آن فعالیت می کنند نامرتبط است.

وی در خصوص برخی انتقادات مبنی بر اینکه پذیرفته شدن بعضی از آثار به دلیل این بوده است که کارگردان آن کارمند مرکز هنرهای نمایشی بوده است، بیان داشت: آیا امری خلاف واقع رخ داده است. فراخوانی وجود داشته و ما بر اساس آن نمایشنامه ارائه دادیم و سپس مورد ارزیابی توسط بزرگان تئاتر قرار گرفتیم. منتقدان کمی در اظهار نظر عجله کردند زیرا قوانین واحد است.

در این نمایش مهدی حاجیان، مهران حسینی، میرقاسمی، علی نجفی و سعید هاشمی‌پور ایفای نقش می‌کنند.



به گزارش فارس نمایش «در همین نزدیکی» کاری جلال تجنگی در هفتمین روز (4 بهمن ماه) جشنواره تئاتر فجر در دو نوبت 17:30 و 19:30 در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image