ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی شرکت 936 نفر در آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعة‌المصطفی (22 دی 92)

شرکت 936 نفر در آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعة‌المصطفی (22 دی 92)

مدیرکل اداره سنجش و پذیرش جامعة‌المصطفی گفت: مرحله هفتم آزمون کارشناسی و مرحله 29 کارشناسی ارشد دانش‌آموختگان غیرایرانی و مرحله هشتم کارشناسی ارشد طلاب ایرانی برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعه المصطفی العالمیه، حجت‌الاسلام علی رستگاری‌فرد گفت: برای نخستین بار آزمون جامع مرحله سوم کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی، همزمان با آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعة‌المصطفی در چهار حوزه امتحانی شهر مقدس قم، مشهد و کشورهای افغانستان و بوسنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه 936 نفر در این آزمون شرکت کردند، افزود: 729 نفر از این تعداد طلاب و دانش‌آموختگان غیر ایرانی و 207 نفر از شرکت‌کنندگان طلاب ایرانی بودند که 785 نفر از شرکت‌کنندگان برادران و 151 نفر از شرکت‌کنندگان از دانش‌آموختگان خواهر هستند.

مدیرکل اداره سنجش و پذیرش جامعة‌المصطفی تکنولوژی آموزش را تنها رشته آزمون مقطع کارشناسی عنوان کرد و ابراز داشت: آزمون کارشناسی ارشد جامعه المصطفی در 36 رشته تحصیلی برگزار شد.

وی بیان کرد: از جمله این رشته‌ها می‌توان به مواردی چون اصول و فقه اسلامی، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، مدیریت دولتی، حقوق خصوصی، فقه قضایی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، تاریخ تمدن اسلامی، مالیه و بانکداری اسلامی، علوم سیاسی، فقه و معارف اسلامی، اهل بیت(ع) شناسی، روانشناسی شخصیت، مطالعات اسلامی به سه زبان انگلیسی، عربی و فرانسه، ادبیات قرآنی، اخلاق اسلامی و... اشاره کرد.

آمار بازدید: 1610 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image