ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه 20 هزار متر مربع به فضای دانشگاهی محقق اردبیلی افزوده می‌شود (22 دی 92)

20 هزار متر مربع به فضای دانشگاهی محقق اردبیلی افزوده می‌شود (22 دی 92)

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: 20 هزار متر مربع به فضای دانشگاهی محقق اردبیلی افزوده می‌شود تا این مجموعه با تنوع دانشکده‌ها و رشته‌های مختلف در خدمت نسل آینده باشد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مسعود گنجی در جلسه معاونان دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های اخیر قوت گرفته به طوری که علاوه بر افزودن 18 هزار مترمربع به فضای دانشگاهی ، از لحاظ کیفی نیز تعداد رشته‌ها و قابلیت‌ و توانمندی‌ها آنها افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: مجوز ساخت 15 هزار متر‌مربع فضای دانشگاهی از هیئت امنای دانشگاه دریافت شده که انتظار می‌رود عملیات اجرایی آن در سال‌های آینده آغاز شود.

گنجی تصریح کرد: ما علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های مستعد نیز در حال گسترش دانشکده‌های خود به عنوان زیرمجموعه دانشگاه محقق اردبیلی هستیم که این کار در مشگین‌شهر، گرمی، پارس‌آباد و خلخال انجام شده و یا در حال انجام است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی درباره تولید مقاله‌های علمی در دانشگاه نیز گفت: تعداد مقاله‌های علمی چاپ شده در مجلات معتبر دنیا در یک سال اخیر بیش از 20 برابر افزایش یافته است این در حالی است که تا قبل از این کمتر از 25 مقاله تویز اساتید و پژوهشگران این دانشگاه در نشریات معتبر دنیا چاپ شده بود.

وی حضور اساتید و پژوهشگران این دانشگاه در سمینارهای داخلی و خارجی، گسترش پهنای باند اینترنت به بیش از 15 مگابایت و فعال شدن ده‌ها شرکت دانش بنیان و فعال در حوزه فناوری‌های جدید را از اقدامات کیفی انجام شده در دانشگاه محقق اردبیلی برشمرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها ،این دانشگاه در فعالیت فرهنگی نیز جزو پنج دانشگاه برتر معرفی شده است.

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image