ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی شرایط خاص اعطای مجوز به دانشگاههای غیردولتی/ پر و کم تعدادترین مناطق دارای غیردولتیها (21 دی 92)

شرایط خاص اعطای مجوز به دانشگاههای غیردولتی/ پر و کم تعدادترین مناطق دارای غیردولتیها (21 دی 92)

مدیر کل دفتر آموزشهای غیردولتی غیرانتفاعی وزارت علوم از شرایط خاص اعطای مجوز به دانشگاهها و موسسات غیردولتی غیرانتفاعی خبر داد و به پر و کم تعدادترین مناطق دارای غیردولتیها، اشاره کرد.

کارن ابری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط اعطای مجوز به دانشگاهها و موسسات غیردولتی انتفاعی، گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آن دسته از موسسات و دانشگاههای غیردولتی مجوز فعالیت می دهد که متقاضی راه اندازی رشته هایی خاص دارای مزیت باشند.

وی ادامه داد: در صورتیکه با راه اندازی این رشته ها، به وضعیت موجود غیردولتها چیزی اضافه شود، مجوز فعالیت دریافت می کنند.

به گفته مدیر کل دفتر آموزشهای غیردولتی غیرانتفاعی وزارت علوم، اگر قرار باشد موسساتی به صورت موازی با موسسات فعلی فعالیت کنند وضعیت بدتری از شرایط موجود خواهد شد.

ابری نیا، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز موسسات و دانشگاهها دارای ظرفیت خالی است که باید به این موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در مناطقی که راه اندازی این موسسات مورد نیاز کشور است مجوز فعالیت دریافت می کنند، اضافه کرد: در برخی مناطق تعداد این موسسات مثل استان مازندران، کاملاً اشباع شده اند و این استان پر تعداد ترین موسسات را دارد در حالی که جنوب کشور چنین شرایطی ندارد.

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image