ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان

دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



جزوه جامع تابع ویژه کنکور تجربی به همراه تست های منتخب کنکور و آزمونهای سال های قبل جزوه دکتر ذاکری فر مدرس ریاضی دوره دوم و کنکور ویژه رشته های تجربی و انسانی و ریاضی مدرس دارای بیش از ده سال سابقه تدریس حضوری در تهران و تبریز و آنلاین در سراسر کشور - عکس دیگری از جزوه را در پایین مشاهده می کنید.



اگر در این مباحث اشکال دارید و می خواهید در ریاضی کنکور درصد بالایی بزنید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.



برای دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 102 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان(حجم فایل: 4618 کیلو بایت)
ارسال شده توسط سیدحمید ذاکری فر(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی ریاضی مدرس آقا با تحصیلات دکتری
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image