ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری

راهنمای معلم ریاضی هفتم


در این بخش کتاب راهنمای معلم ریاضی پایه هفتم با فرمت pdf ارائه شده است. اگر در زمینه تدریس ریاضی پایه 7 فعالیت دارید استفاده از این کتاب به عنوان یک راهنمای خوب می تواند برای شما مفید باشد.


در این بخش کتاب راهنمای معلم ریاضی هفتم با فرمت pdf ارائه شده است. در ریاضی هفتم مطالب و مباحث متعددی ارائه شده است و اگر می خواهید جزو یکی از بهترین معلم های ریاضی هفتم باشید بهتر است این کتاب را دانلود نموده و مطالعه نمائید. تفاوتی نمی کند که به عنوان معلم خصوصی ریاضی هفتم فعالیت دارید یا در مدرسه ریاضی هفتم را تدریس می کنید در هر صورت این کتاب راهنما برای شما مفید است.



در فصل 1 ریاضی هفتم راهبردهای حل مسئله توضیح داده می شود. قدم به قدم در رابطه با نحوه تدریس ریاضی هفتم در این کتاب راهنما توضیح داده شده است. یک معلم خصوصی ریاضی یا یک معلم ریاضی رسمی خوب به صورت مداوم باید روی خودش کار کند و اطلاعات خودش را افزایش دهد. در فصل های دیگر ریاضی پایه 7 مباحثی همچون عددهای صحیح، جبر و معادله، هندسه و استدلال، شمارنده ها و اعداد اول و ... تدریس می شود.


اگر می خواهید ریاضی هفتم را عالی تدریس کنید این کتاب راهنما با فرمت pdf را دانلود نموده و مطالعه نمائید. در فصل های بعدی ریاضی هفتم مباحثی مانند سطح و حجم، توان و جذر، بردار و مختصات، آمار و احتمال و ... ارائه می گردد. بسیار خوب است که خودتان در مرحله اول بر مباحث مسلط باشید و در ادامه جدیدترین و بهترین روش های تدریس را هم یاد گرفته باشید.


برای دانلود رایگان کتاب راهنمای معلم ریاضی هفتم با فرمت pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 2900 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
راهنمای معلم ریاضی هفتم(حجم فایل: 2431 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image