ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی

تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف


اگر در جستجوی معنی تدریس هستید و می خواهید بدانید تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف چیست مقاله ای که در این بخش ارائه شده است را مطالعه نمائید. در این بخش مقاله مفهوم تدریس و پرسش های اساسی آن ارائه شده است.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی و معرفی اساتید و مدرسین خصوصی مجرب فعالیت دارد مقالات بسیار خوب و معتبری در زمینه تعریف تدریس و مفهوم آن از دیدگاههای مختلف ارائه شده است. بسیاری از افراد تدریس را با آموزش اشتباه می گیرند در حالیکه در مقاله تعریف آموزش و تدریس و بررسی دقیق تفاوت آموزش و تدریس در این رابطه به صورت کامل توضیح داده شده است.


اگر استاد و معلم مدرسه یا دانشگاه هستید و به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعریف تدریس و روش های جدید و نوین تدریس علاقه دارید پیشنهاد می شود مقاله های روش های نوین تدریس و انواع الگوهای تدریس مختلف را حتما بخوانید.


در نظر داشته باشید که روش های تدریس قدیمی و سنتی برای زمان فعلی ما مناسب نیست و باید از روش های نوین و خلاقانه در این زمینه استفاده نمائیم. از جدیدترین روش های تدریس می توان به روش توضیحی، روش سخنرانی، روش اکتشافی، روش حل مسئله، روش مباحثه، پرسش و پاسخ، واحد کار، گروه‌های کوچک، یادگیری فردی و ... اشاره نمود. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خودش را دارد. اگر معلم خصوصی هستید و یا دبیر رسمی آموزش و پرورش و یا مدرس دانشگاه هستید، در هر صورت، علاوه بر تسلط بر مطالب درسی خودتان لازم است در رابطه با جدیدترین روش های تدریس نوین و خلاقانه هم اطلاعاتی بدست آورید.  عکسی از مقاله ارائه شده در این بخش در پایین قابل مشاهده می باشد.



برای دانلود مقاله علمی و عالی تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید. البته عنوان اصلی مقاله مفهوم تدریس و پرسش های اساسی آن است.


آمار بازدید: 398 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف(حجم فایل: 403 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image