ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید آموزش ویندوز سرور 2019

دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید آموزش ویندوز سرور 2019

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید آموزش ویندوز سرور 2019 ارائه شده است. توضیحات تکمیلی در رابطه با جزوه در ادامه قابل مشاهده است. عکسی از جزوه را هم در ادامه می توانید ببینید.



گذراندن دوره های آموزشی مایکروسافت و دریافت گواهینامه های مایکروسافت، نشان می دهد با ساختار، فناوری ها و الزامات فنی امروزی همگام هستید و توانایی مدیریت سرویس های مایکروسافت را دارید. مایکروسافت مسیرهای صدور گواهینامه را برای هر یک از مشاغل فنی و گرایش های تخصصی محصولاتش را ارائه نموده است. هر یک از این گواهینامه ها شامل گذراندن یک سری آزمون ها برای دریافت گواهی است. در اوایل سال ۲۰۲۱، مایکروسافت گواهینامه های مبتنی بر محصول (product-based certifications) خود را به مدل های گواهینامه های مبتنی بر نقش (role-based certification) تغییر داد. بنابراین گواهینامه ها و مدارک اخذ شده با عناوین، Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA)، Microsoft Solutions Developer (MCSD) و Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) را از رده خارج یا به اصطلاح بازنشته اعلام نمود. در نتیجه گواهی نامه هایی تحت عنوان MCSA 2019 یا MCSA 2022 اساسا وجود خارجی ندارند. در این جزوه آموزشی که به زبان فارسی تدوین شده است اغلب سرویس های رایج ویندوز سرور مانند ADDS و DNS و DHCP و DFS و FSRM و Hyper-V و غیره مبتنی بر سناریوهای کاربردی با تصویر، آموزش داده شده اند.این جزوه بیش از 500 صفحه A4 است و جامع ترین در نوع خود می باشد. برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید آموزش ویندوز سرور 2019 بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 115 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید آموزش ویندوز سرور 2019(حجم فایل: 1159 کیلو بایت)
ارسال شده توسط فرشاد خوش لحن حسینی(با بیش از ۲۲ سال سابقه آموزشی و اجرایی در حوزه IT )(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس و برگزاری دوره های تخصصی شبکه، نتورک پلاس،سخت افزار، ویندوز سرور،CCNA و امنیت، کارشناس Help Desk، بطور آنلاین برای سازمان ها، شرکت ها و علاقمندان و دانشجویان داخل و خارج از کشور
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image