ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه pdf عالی آموزش انتگرال و روش های انتگرال گیری نامعین با عنوان انتگرال خور

دانلود رایگان جزوه pdf عالی آموزش انتگرال و روش های انتگرال گیری نامعین با عنوان انتگرال خور


در این بخش دانلود رایگان جزوه pdf بسیار عالی آموزش انتگرال و انواع روش های انتگرال گیری نامعین با عنوان انتگرال خور ارائه شده است. اگر می خواهید انتگرال را عالی یاد بگیرید پیشنهاد می شود این جزوه فوق العاده را از دست ندهید.


در فصل اول جزوه تعریف انتگرال و فرمولهای پایه انتگرال گیری ارائه شده است. برای محاسبه انتگرال در ابتدای کار باید تعریف آن را بلد باشید و مهمترین فرمول ها را حفظ شوید. در فصل دوم روش تغییر متغیر و فرمولهای تعمیم یافته توضیح داده شده است. روش تغییر متغیر یکی از مهمترین تکنیک های انتگرال گیری برای تبدیل انتگرال های سخت به انتگرال های ساده تر است. در فصل سوم تغییر متغیرهای مثلثاتی و در فصل چهارم انتگرال گیری از کسرهای گویا توضیح داده شده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین معلم های ریاضی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. نهایتا در فصل های پنجم و ششم به ترتیب روش جزء به جزء و انتگرالهای مثلثاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مثال های متعددی حل شده است. جزوه توسط استاد حسین ایزن تالیف شده است. برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی آموزش انتگرال و انواع روش های انتگرال گیری نامعین با عنوان انتگرال خور بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 10022 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه pdf عالی آموزش انتگرال و روش های انتگرال گیری نامعین با عنوان انتگرال خور(حجم فایل: 5362 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image