ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود دانلود آموزش مکالمه زبان دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و جالب آموزش زبان انگلیسی - جملات امری (imperative)

دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و جالب آموزش زبان انگلیسی - جملات امری (imperative)

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و جالب آموزش زبان انگلیسی - جملات امری (imperative) ارائه شده است. در این جزوه، جملات امری و دستوری پرکاربرد، تفاوت speak و talk، منفی کردن جملات دستوری و .... توضیح داده شده است.


کلاس های مکالممون اصولا از دو بخش تشکیل میشه. بخش اول کار کردن یکی از کتاب های چهار مهارتی بخش دوم کار کردن مکالمه بصورت موضوع محور بنده یکی از جزواتی که در بخش مکالمه با زبان آموزان کار میشه را در قالب فایل PDF براتون به اشتراک گذاشتم امیدوارم براتون مفید واقع بشه. برای دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و جالب آموزش زبان انگلیسی - جملات امری (imperative) بر روی لینک زیر کلیک کنید. این جزوه توسط یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی ارائه شده است و بسیار مفید و کاربردی می باشد.


آمار بازدید: 660 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و جالب آموزش زبان انگلیسی - جملات امری (imperative)(حجم فایل: 437 کیلو بایت)
ارسال شده توسط حکیمیان (10 سال سابقه تدریس موفق)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل شما در شهر اصفهان و به صورت آنلاین و مجازی برای تهران، کرج و کل کشور با بهترین نرخ توسط استاد مجرب با بیش از 8 سال سابقه تدریس از 0 تا 100 با بروزترین متد
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image