ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی مبحث ماتریس و نکات مهم ماتریس ها

خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی مبحث ماتریس و نکات مهم ماتریس ها

در این خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی مبحث ماتریس و نکات مهم ماتریس ها ارائه شده است. اگر می خواهید مهمترین نکات و تعاریف ماتریس ها را بدانید این جزوه خلاصه شده را رایگان دانلود کنید.

اگر در مبحث ماتریس ها اشکال دارید از مدرسین مجرب ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست کامل اساتید را ببینید.

توضیحات تکمیلی د ر رابطه با جزوه: در این جزوه خلاصه و کوتاه ابتدا ماتریس های متعامد تعریف شده و در ادامه خاصیت ماتریس های متعامد توضیح داده شده است. یک ماتریس مربعی, متعامد است، اگر و تنها اگر؛ اندازه ی هر یک از سطرهای آن به عنوان یک بردار برابر 1 باشد و سطرهای ماتریس به عنوان بردار دو به دو بر هم عمود باشند، یعنی حاصلضرب درونی آنها صفر باشند. حاصل ضرب دو ماتریس متعامد هم مرتبه یک ماتریس متعامد است. هر تبدیل که ماتریس نظیر آن متعامد باشد، طول را ثابت نگه می دارد. برای مطالعه بیشتر در رابطه با ماتریس های متعامد جزوه را دانلود کنید. در بخش بعد ماتریس مثبت و منفی و رتبه یا رنک یک ماتریس به صورت خلاصه توضیح داده شده است.

برای دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی مبحث ماتریس بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 6881 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی مبحث ماتریس و نکات مهم ماتریس ها(حجم فایل: 375 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image