ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه بسیار خوب آموزش ریاضی - ماتریس و انواع ماتریس ها

دانلود رایگان جزوه بسیار خوب آموزش ریاضی - ماتریس و انواع ماتریس ها

در این جزوه جزوه بسیار خوب آموزش ریاضی، ماتریس و انواع ماتریس ها ارائه شده است. اگر می خواهید در رابطه با ماتریس ها نکات مهمی را یاد بگیرید این جزوه خوب را رایگان دانلود کنید.

اگر در مبحث ماتریس اشکال دارید از معلم های ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست اساتید را ببینید.

در این جزوه خلاصه، ابتدا ماتریس تعریف شده است. در مرحله بعد در رابطه با ضرب یک عدد در یک ماتریس توضیحات کافی ارائه شده است. در ادامه با ماتریس های هم درجه و مربعی آشنا می شوید. ماتریس های صفر، ستونی، سطری و همانی هم در ادامه تعریف شده اند. اگر در یک ماتریس مربعی تمام درایه های بالای قطر اصلی صفر باشد آن را پایین مثلثی و اگر تمام درایه های پایین قطر اصلی صفر باشد آن را بالا مثلثی گویند. سپس با ماتریس قطری و اسکالر آشنا می شوید. یک ماتریس قطری را که همه درایه های قطر اصلی آن با هم برابر باشند، ماتریس اسکالر می گوییم.طبیعی است ماتریس اسکالر مضربی از یک ماتریس همانی است. در تصویر زیر ماتریس قطری به زبان ریاضی بیان شده است.



برای دانلود رایگان جزوه آموزش ماتریس بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 10565 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار خوب آموزش ریاضی - ماتریس و انواع ماتریس ها(حجم فایل: 388 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image