ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه خلاصه آموزش ریاضی - بررسی رفتار و نحوه رسم نمودار توابع جبری

دانلود جزوه خلاصه آموزش ریاضی - بررسی رفتار و نحوه رسم نمودار توابع جبری

در این جزوه خلاصه شده آموزش ریاضی بررسی رفتار توابع جبری ارائه شده است. در این جزوه در رابطه با رفتار تابع درجه دوم و تابع درجه سوم، تابع هموگرافیک، تابع دو مجذوری و تابع کسری توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رفتار انواع توابع جبری ذکر شده مطالعه این جزوه می تواند مفید باشد.

اگر در درس ریاضی و مبحث انواع توابع جبری یا هر مبحث دیگری اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی می توانید لیست کاملی از مدرسین ریاضی خانم و آقا را مشاهده نمائید.

در این جزوه در رابطه با می نیمم و ماکزیمم نسبی، خط تقارن، ریشه، نقطه عطف و نمودار انواع توابع جبری توضیح داده شده است. به عنوان مثال در رابطه با تابع هموگرافیک توضیح داده شده است: نمودار تابع یک هذلولی متساوی الساقین را نشان می دهد که دارای دو خط مجانب است. نمودار تابع در قبل و بعد از مجانب قائم طبیعت اکیدا یکنوا دارد و در مجاورت خط مجانب قائم جهت انحنا منحنی عوض می شود. در رابطه با صعودی و نزولی بودن توابع مختلف و .... هم توضیحاتی ارائه شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2973 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه خلاصه آموزش ریاضی - بررسی رفتار و نحوه رسم نمودار توابع جبری(حجم فایل: 943 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image