ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود بانک سوالات-دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی طراحی اجزاء 1 سال تحصیلی 98-99 مهندسی مکانیک

دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی طراحی اجزاء 1 سال تحصیلی 98-99 مهندسی مکانیک

در این بخش نمونه سوال امتحانی طراحی اجزاء 1 سال تحصیلی 98-99 مهندسی مکانیک ارائه شده است. درس طراحی اجزای 1 یکی از دروس مهم و پایه ای برای کارشناسی مهندسی مکانیک است. در این درس انواع راهکارها و معیارهای طراحی مهندسی آموزش داده می شود.

اگر در زمینه یادگیری درس طراحی اجزای 1 اشکال دارید می توانید از اساتید این درس کمک بگیرید. بر روی لینک تدریس خصوصی طراحی اجزا کلیک کنید تا لیست اساتید و مدرسین این درس را مشاهده نمائید.

در این نمونه سوال امتحانی از تمامی سرفصل های طراحی اجزای 1 سوال ارائه شده است. حتی از بحث مکانیک شکست هم سوالی در این نمونه سوال امتحانی خواهید دید. همانطور که می دانید، وقتی از دیدگاه مکانیک شکست قطعه ای قرار است طراحی شود، فرض می شود که ترکی در آن قطعه وجود دارد. برای بررسی شکست قطعه در این حالت می توان از پارامتر ضریب شدت تنش استفاده کرد. صورت سوال دومین پرسش ارائه شده به این شکل است (2- یک قطعه آلومینیومی تنش تسلیمی برابر 300 مگاپاسکال دارد. با استفاده از دقیقترین (ون مایسز) و محافظه کارانه ترین (ترسکا) روش طراحی مواد نرم برای حالت های زیر ضریب ایمنی را بدست آورید). بنابراین از مبحث طراحی استاتیکی هم می توانید سوالی را مشاهده نمائید. از مبحث خستگی کم چرخه و پرچرخه، جوش و پیچ هم می توانید سوالاتی را مشاهده نمائید. طراحی مهندسی می تواند از دیدگاه استاتیکی و یا خستگی مطرح شود و در این سوالات امتحانی از همه ی این موارد سوال پرسیده شده است. برای دانلود سوالات امتحانی طراحی اجزاء 1 مهندسی مکانیک سال تحصیلی 98-99 بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای اینکه بتوانید به این سوالات پاسخ دهید کتاب طراحی اجزای شیگلی باید به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و تمرین و مسئله حل کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 8222 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی طراحی اجزاء 1 سال تحصیلی 98-99 مهندسی مکانیک(حجم فایل: 412 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
R چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

سلام پاسخ این سوال ها رو اگه امکانش هست قرار بدین در سایت.

jz يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

سلام حل این مسایلو از کجا میتونم تهیه کنم