ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه آموزش زیست شناسی مبحث تخمدان ها

دانلود رایگان جزوه آموزش زیست شناسی مبحث تخمدان ها

دانلود رایگان جزوه آموزش زیست شناسی مبحث تخمدان ها در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش زیست شناسی مبحث تخمدان ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخشی از جزوه: اسپرم سازی از زمان بلوغ جنسی شروع شده و تقریبا تا پایان عمر ادامه دارد. تخمک سازی در دوران جنینی در تخمدان انجام می گیرد و بعد  از تولد، تخمکدان نوزاد دارای تخمک های نارس است و لایه ی زاینده تخمدان غیرفعال است. در دوران جنینی لایه ی زاینده تخمدان، تعداد زیادی یاخته به نام مامه یاخته (اووسیت ) اولیه را می نماید. اطراف اووسیت اولیه را یاخته های تغذیه کننده احاطه می کند که به مجموع آنها انبانک (فولیکول) گفته می شود. پس از تولد تعداد فولیکول ها افزایش پیدا نمی کند و غیرفعال هستند از زمان بلوغ جنسی، در هر دوره ی جنسی یک فولیکول فعال می شود و ادامه ی تخمک ساری انجام میگیرد و تا سن 45 الی 50 ساله ادامه می یابد.

برای برای مشاهده لیست مدرسین زیست شناسی کنکور و متوسطه بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 406 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش زیست شناسی مبحث تخمدان ها(حجم فایل: 529 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image