ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث تشخیص و درمان سرطان

دانلود خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث تشخیص و درمان سرطان

دانلود خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث تشخیص و درمان سرطان در این بخش ارائه شده است. برای دانلود خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث تشخیص و درمان سرطان بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

بخشی از خلاصه جزوه: بافت برداری (بیوپسی) روشی است که در آن تمام یا بخشی از بافت سرطانی یا مشکوک به سرطان برداشته می شود آزمایش خون به این شناسایی کمک می کند. روش های رایج درمان سرطان شامل جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی است. - پرتودرمانی = یاخته های سرطانی که به سرعت تقسیم می شوند مستقیما تحت تاثیر پرتوهای قوی قرار می گیرند. شیمی درمانی = با استفاده از داروها باعث سرکوب یاخته ها در همه ی بدن می شود.در شیمی درمانی مغز استخوان، پیاز مو و پوشش دستگاه گوارش آسیب می بینند. از عوارض شیمی درمانی مرگ یاخته ها در این اندام هاست که باعث ریزش مو، ایجاد تهوع و خستگی می شود. در شیمی درمانی چون مغز استخوان آسیب می بیند در بعضی موارد مجبور به پیوند مغز و استخوان می شوند تا یاخته های خونی مورد نیاز را بسازد.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک نمائید. برای دانلود خلاصه جزوه بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک نمائید.


آمار بازدید: 1097 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود خلاصه جزوه زیست شناسی مبحث تشخیص و درمان سرطان(حجم فایل: 533 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image