ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها دانشگاه رایانه‌ای تهران

دانشگاه رایانه‌ای تهران

به اشتراک گذاری

دانشگاه رایانه‌ای تهران در این بخش معرفی می شود و در رابطه با نحوه درس خواندن در آن و  شیوه یادگیری و آموزش در دانشگاه رایانه‌ای تهران و .... توضیحاتی ارائه می گردد.

موسسه آموزش عالی رایانه‌ای تهران در یک نگاه:

تأسیس ۱۳۸۵

نوع غیرانتفاعی (مجازی)

رئیس دکتر علی‌اصغر فرامرزیان

معاون آموزشی نرگس باقری لنکرانی


هیأت علمی ۷

مکان تهران، شهرک غرب

وب‌گاه http://www.rayanee.ac.ir

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر

تاریخچه دانشگاه رایانه‌ای تهران

موسسه غیرانتفاعی رایانه‌ای تهران در سال ۱۳۸۶ در موسسه نورالصالحین واقع در شهرک والفجر تهران افتتاح شد. این دانشگاه از ابتدا تنها در رشته فناوری از طریق کنکور سراسری دانشجو می‌گیرد . این موسسه غیر انتفاعی این دوره را به صورت مجازی برای دانشجویان فراهم کرده‌است که دانشجویان در هر نقطه‌ای از ایران و جهان بتوانند دروس خود را بگذرانند. در سال ۱۳۸۸ دفتر موسسه غیرانتفاعی رایانه‌ای تهران به سعادت آباد، میدان کاج، مجتمع سروستان، طبقه دوم، واحد ۲۰۳ قسمت اداری انتقال یافت و سپس در سال ۱۳۹۰ به محیطی با امکانات بیشتر به شهرک غرب، بلوار دادمان، ساختمان دانشگاه رایانه‌ای تهران نقل مکان کرد. موسسه غیرانتفاعی رایانه‌ای تهران، پذیرش دانشجو را از ترم دوم سال ۸۶ شروع کرد.

پیشنهاد می شود مقاله
رشته تحصیلی فناوری اطلاعات را هم بخوانید.

پذیرش دانشجو در دانشگاه رایانه‌ای تهران

پذیرش دانشجو در این دانشگاه تنها از طریق برگزاری کنکور سراسری امکان‌پذیر است. دانشجویان پس از قبولی در آزمون سراسری با انتخاب رشته‌ی مرحله‌ی دوم می‌توانند این مؤسسه را برگزینند. گفتنی‌ست دانشگاه رایانه‌ای تهران در ترم نخست هر سال تحصیلی امکان ارایه‌ی ۱۷ واحد درسی مبتنی بر دروس مصوب وزارت علوم را فراهم آورده است؛ این در حالیست که بیشتر دانشگاه‌های ایران در ترم ابتدایی٬ ۱۴ واحد را به دانشجویان اختصاص می‌دهند. همچنین تمامی قواعد انتخاب واحد، مشروطی، گذراندن دروس مشابه با دانشگاه‌های دولتی می‌باشد.

شیوه یادگیری و آموزش در دانشگاه رایانه‌ای تهران

بر خلاف دانشگاه‌های معمولی که تنها راه آموزش درس را به دانشجویان، کلاس حضوری می‌دانند، دانشگاه رایانه‌ای تهران علاوه بر کلاس‌های رفع اشکال (حضوری یا آنلاین)، دارای اسلایدهای آموزش تحت وب و مقاله‌های قابل دریافت در سایت است. همچنین سایت دانشگاه دارای کتابخانه ی تخصصی IT و کامپیوتر است. دانشجویان هم چنین در طول ترم می توانند سوال‌های خود را با استاد آن درس به صورت E-mail یا به صورت سیستم اختصاصی Ticket به اشتراک گذاشته و مشکلات خود را رفع کنند. دانشگاه رایانه‌ای تهران در ترم دوم سال ۱۳۸۹ (بهار ۱۳۹۰) با هدف کاهش مشکلات سیستم‌های E-mail اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ی جدیدی برای برقراری ارتباط دانشجویان با اساتید دانشگاه کرد. در طول ترم‌های تحصیلی مسائل، تمرین‌ها و پروژه‌هایی از سوی اساتید پشتیبان به دانشجوهای دانشگاه رایانه‌ای تهران ارایه می‌شود که دانشجویان موظفند با توجه به اطلاعاتی که دانشگاه در قالب اسلایدهای آموزشی برای ایشان تهیه کرده است و نیز بهره‌گیری از دیگر منابع، به آن‌ها پاسخ بگویند و پس از پاسخ‌گویی، درصد موفقیت دانشجوها در ارایه‌ی پاسخ درست، به ایشان اعلام خواهد شد.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد:
بازار کار و آینده شغلی رشته مهندسی فناوری اطلاعات

مدرک دانشگاه رایانه‌ای تهران

دانشجویان دانشگاه رایانه‌ای تهران به مانند دانشجوهای دیگر دانشگاه‌هایی که رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات را ارایه می‌دهند، پس از گذراندن ۱۴۰ واحد درسی (بدون احتساب دروس ۹ واحدی پیش‌نیاز) مجاز به دریافت مدرک مهندسی فناوری اطلاعات می‌شوند. مدرک این مؤسسه از سوی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری صادر می‌گردد و دو عبارت «مجازی» و «غیرانتفاعی» بر روی آن درج می‌گردد. دانش‌آموختگان دانشگاه رایانه‌ای تهران، همانند سایر دانشجویان دانشگاه‌های دیگر می‌تواننند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله 
بازارکار کدام رشته دانشگاهی رونق دارد؟ را هم بخوانید.


آمار بازدید: 4851 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
دانشجو يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به هیچ عنوان پول و زمان خود را در آن هزینه نکنید بعد از چندین سال از فارغ التحصیل شدن به ما مدرک ندادند

حامی آدينه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

خواهشاً اگر قبول شدید به هیچ عنوان به اون مراجعه نکنید .

دانشجوی این دانشگاه پنج شنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

درود یک دانشگاه خوب برای کسانی ک دارای مشغله های کاری و درسی، تحقیقی و... میباشند. تنها مسئله اش1- سختگیری زیاد در تکالیف و خواسته ها از دانشجویان است ک خب از دیدگاهی میتواند امر مفیدی باشد.2- زمان و انرژی ای ک باید صرف تکالیع و پروژه ها شود. موفق باشید

x سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

يه دانشگاه مزخرفه كه بعد از 5 سال كه از فارغ التحصيلي مي گذرههنوز ليسانس ما را ندادند بهتره يه سال پشت كنكور بمونيد تا اين دانشگاه تحصيل كنيد