ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

به اشتراک گذاری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در این بخش معرفی شده است.  در سالهای دفاع مقدس که تمام هم و غم مسئولین و جامعه ایران درگیر مسائل و مشکلات جنگ تحمیلی و دفع تجاوز دشمن بود، نسیم روح افزای بهاری با دستان رادمردی از تبار اندیشه و عمل شمیم مشکبوی دانشگاه آزاد اسلامی را بر سرزمین نجف آباد به ارمغان آورد.

با تدابیر مسئولین وقت شهرستان از جمله امام جمعه فقید شهر حضرت آیت الله ایزدی – که یادش گرامی و روانش شاد باد – در دی ماه 1364 اولین ابلاغ رسمی به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بر جریده تاریخ ثبت گردید و از پی آن بود که فرهیختگان نجف آباد با تاسی بر سخنان امام راحل دست در دست هم و با وحدت کلمه دانشگاهی ساختند که امروزه موجب عزت و افتخار نجف آباد و نجف آبادی هاست.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

شهر خون و شهادت ، شهر ایثار و حماسه ، برگی دیگر بر افتخارات خود افزوده و میعاد گاه و مامن دانشجویان و دانش دوستان گردید به گونه ای که اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد یکی از پیشروترین و مطرح ترین دانشگاهها در سطح استان و کشور می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حال حاضرمیزبان حدود 20 هزار دانشجو در 81 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی ارشد ، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی می باشد.

پیشنهاد می شود مقاله
راه های افزایش معدل در دانشگاه را هم بخوانید.

از موفقیتهای این دانشگاه همین بس که در امتحان جامع پزشکی سال جاری که از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید و در این آزمون تمام دانشگاههای دولتی و آزاد در شرایط یکسان شرکت داشتند. دانشجویان پزشکی واحد نجف آباد همگی نمره قبولی کسب نموده و دانشگاه نجف آباد حائز رتبه اول گردید. از نظر فضا و زیر ساخت های آموزشی هم دانشگاه در شرایط نسبتا ایدا آلی قرار دارد به گونه ای که اکنون مساحت کل زمین تحت مالکیت دانشگاه در حدود 1277 هکتار بوده و در این پهنه ، ساختمانهای آموزشی ، اداری ، خدماتی ، فرهنگی ، ورزشی و تفریحی قرار گرفته اند. مجموع فضاهای ساختمانی دانشگاه بالغ بر 298917 متر مربع می باشد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مدرسین دانشگاهی

منبع: وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد


آمار بازدید: 1088 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image