ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها دانشکده مهندسی دانشگاه بيرجند

دانشکده مهندسی دانشگاه بيرجند

به اشتراک گذاری

دانشکده مهندسی دانشگاه بيرجند در این بخش معرفی شده است. دانشکده مهندسی دانشگاه بيرجند در سال 1367 تحت عنوان آموزشکده فنی تاسيس و در سال 1368 با پذيرش دانشجو در رشته کاردانی الکترونيک آغاز به كار نمود. با توجه به ايجاد رشته هاي جديد و پذيرش دانشجو در مقاطع كارشناسي، با تاييد شوراي گسترش آموزش عالي در ارديبهشت ماه سال 1372 به دانشكده مهندسي تكنولوژي تبديل شد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی نگارش رزومه‌های فني و مهندسی

سرانجام در سال 1382 در راستاي اصلاح طرح جامع دانشگاه بيرجند و بر اساس تصويب دفتر امور آموزش عالي سازمان مديريت به دانشكده مهندسي تغيير نام يافت. در حال حاضر دانشکده مهندسی دارای شش گروه آموزشی مهندسی: الکترونيک و مخابرات، قدرت، کامپيوتر، مکانيک، عمران و معدن است و از همکاری 50 عضو هيئت علمی تمام وقت در مراتب مختلف علمی برخوردار است. هم اكنون حدود 2500 دانشجو در رشته ها و گرايش های مختلف (کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا ) در اين دانشكده تحصيل مي كنند.اولين دوره دكترا در رشته مهندسي مكانيك از مهرماه 1387 آغاز شده و دومین دوره دکترا در رشته مهندسی برق از بهمن ماه 1390 پذیرش دانشجو خواهد داشت.

پیشنهاد می شود مقاله
دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک را هم بخوانید.

دانشکده مهندسی به لحاظ تجهيزات و تنوع کارگاهها وآزمايشگاهها در منطقه منحصر به فرد است كه بخش عمده ای از اين امكانات قابليت بکارگيری در بخش های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی در بخش پژوهش و انجام تست های استاندارد ملی را دارا هستند. توسعه رشته هاي موجود به لحاظ كيفي، ايجاد ساير رشته هاي مادر مهندسي مورد نياز منطقه در مقطع كارشناسي، گسترش دوره هاي تحصيلات تكميلي و ايجاد مراكز پژوهشي بنيادي و كاربردي از اهداف اساسي دانشكده مهندسي دانشگاه بيرجند است.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی دروس مهندسی عمران


منبع: وب سایت دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند

کلمات کلیدی: معرفی دانشگاه ، دانشکده مهندسی ، دانشگاه بیرجند ، بیرجند ، آشنایی با دانشگاه، تدریس خصوصی مهندسی برق


آمار بازدید: 1281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image