ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام آموزش و پرورش سال 94

استخدام آموزش و پرورش سال 94

آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۵هزار نیرو امسال برگزار می‌شود     

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استخدام ۵هزار نفر در آموزش و پرورش گفت: این آزمون امسال برگزار خواهد شد.

خسرو نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ طی مذاکره با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور مجوز استخدام 5هزار نفر را در آموزش و پرورش کسب خواهیم کرد.

وی افزود:‌ این آزمون امسال برگزار خواهد شد و بر مبنای رشته و جنسیت مورد نیاز از متقاضیان ثبت نام به عمل آمده و آزمونی برگزار خواهد شد که مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی نیز در اولویت هستند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ جذب نیرو با برگزاری آزمون از متقاضیان انجام می‌شود و افراد پذیرفته شده در دو نیم‌سال از طریق دانشگاه فرهنگیان آموزش‌های لازم را برای کسب صلاحیت معلمی دریافت می‌کنند و مجدداً نیز به‌لحاظ حرفه‌ای بررسی شده و به تعدادی از آنها گواهینامه صلاحیت معلمی اعطا می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد:‌ افرادی که موفق به دریافت گواهی صلاحیت معلمی می‌شوند در سال 95 وارد آموزش و پرورش می‌شوند. نیروهای جذب‌شده عمدتاً در مقطع ابتدایی و هنرستان خواهند بود.


آمار بازدید: 3936 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image