ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی تعداد افراد ثبت نامی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

تعداد افراد ثبت نامی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

ثبت‌نام 16 هزار نفر در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ثبت‌نام 16 هزار نفر در آزمون استخدامی این سازمان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر سلطانی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی گزینش‌ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع خبرنگاران، جذب نیروی انسانی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را نامناسب دانست و اظهار کرد: پس از اینکه مجوز استخدام هزار و 150 نفر گرفته شد، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، مراحل ثبت‌نام و آزمون استخدامی آنها برگزار شد که 16 هزار نفر نیز در این آزمون ثبت‌نام کردند.
وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 400 نفر از متقاضیان در مصاحبه تخصصی حضور پیدا کردند، اضافه کرد: از هزار و 150 نفر قبولی این آزمون، 350 نفر فرزندان معظم شهدا و 880 نفر هم سایر شهروندان هستند که در ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌ها و ادارات نواحی شهرستان‌ها جذب شده‌اند و پس از گزینش، فعالیت خود را شروع می‌کنند.
مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مهم‌ترین وظیفه این بخش را گزینش نیروهای قبول شده در آزمون عنوان کرد و ادامه داد: همه قبول شدگان مطمئن باشند که ملاک‌های گزینش این بخش انتخاب اصلح است زیرا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استان‌ها به نیروهای مجرب و با اخلاص نیازمند است.

آمار بازدید: 792 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image